αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

today...an usual day...

και να που την μερα που θα πρεπε να εισαι τοσο ευτυχισμενη τιποτα δεν παει καλα
...λαθος...
ολα πανε χαλια..


ισως εσυ φταις...που δεν το ειπες σε κανεναν...
που δεν το ειπες σε κανεναν για να γιορτασει μαζι σου..


ή ισως...
που δεν ειπες σε κανεναν ΠΩΣ να γιορτασει μαζι σου...


ακομα κι αυτοι που ελπιζεις οτι θα θυμηθουν..
κι ας τους το ειπες μια φορα πριν καιρο...
ακομα κι αυτοι...
δεν ειναι εδω..οπωσ θα ηθελες να ειναι..


ακομα κι αυτοι...χανονται,φευγουν και σε αφηνουν μοναχο..
χωρις να το θελουν,δεν θελουν...
μα ο καιρος εφτασε...και δεν ξερεις...


ποιο ειναι το σωστο μονοπατι...
ποιος θα ειναι διπλα σου να σου κραταει το χερι...


ελα μαζι μου...να πεταξουμε ψηλα...
γελα μαζι μου...κι ας μην το εννοεις πραγματικα...




σημερα θελω...να μην μου ευχηθεις χρονια πολλα....ελα μονο διπλα μου..
κανε την εκπληξη και αγκαλιασε με...
ειναι το μονο δωρο που ζηταω για σημερα...
μια αγκαλια γεματη απο την δικη σου αγαπη...
αληθινη και αλωβητη στον χρονο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου