αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

σε παρακαλω

αφου να φυγεις απτο μυαλο μου 
δεν το δεχεσαι
γιατι τυραννας την καρδια μου


γιατι στοιχειωνεις τα βραδυα μου
στελνοντας μου δαιμονες
ιδιους εσυ


προσπαθησα πολυ 
να σε διωξω απ' τη ζωη μου


δεν το δεχτηκες
τωρα στοιχειωνεις και τα πρωινα μου


ασε με να νιωσω μια στιγμη καλα
φυγε μαζι με το μαυρο της ζωης μου


δεν μου αρεσουν αυτα που φερνεις
τους δαιμονες φοβαμαι τοσο


δωσε μου μια ευκαιρια μονο
να νιωσω τι θα πει να ειμαι ΚΑΛΑ


το χαμογελο εσβησε απτα χειλη μου
και δεν ξερω τι θα πει χαρα, ΑΛΛΑ


αφου για παντα σε εχω χασει
χανομαι κι εγω απ' την ζωη σου

αφου δεν με θες πια στην δικια σου
ελα εσυ να μεινεις στην δικια μου ζωη


τιποτα δεν σου ζηταω
μονο αυτο:


σε παρακαλω, ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ
μεσα απο σενα, την ζωη μου




με σκοτωνει να εισαι μεσα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου