αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

αληθεια?

ποσεσ αληθειεσ υπαρχουν?
η δικια μου,η δικια σου,και μια για τον καθε ανθρωπο..
ποια αληθεια να πιστεψω?
την δικια μου,την δικια σου, ή του αλλου ανθρωπου?
ποια μαρεσει πιο πολυ
ποια ειναι πιο αληθινη?
ποιοσ θα πει ποια ειναι η σωστη?
ποιοσ μπορει να πει πωσ μοιαζει αυτη?
μπορω εγω,μπορεισ εσυ,μπορει ο καθε αλλοσ?
ποια αληθεια ειναι αυτη,μοναδικη,για τον καθενα..?
ποια αληθεια δεν πονα και δεν καταστρεφει εσενα...?
ποσεσ αληθειεσ υπαρχουν?
η δικια μου πεθανε,η δικια σου,και μια για τον καθε ανθρωπο..
ποια να πω για να πιστεψεισ..?
ποια αληθεια ειναι πιο κοντα
σε αυτο που μου δωσεσ εσυ,ψεμα?
και αν το ψεμα ειναι αληθεια
που θα βρω τα παραμυθια?
και αν εσυ τελικα πιστεψεισ
σε καποιου αλλου την συνηθεια..?
εγω ποιον θα εχω να μου λεει
τα δικα του παραμυθια..?
ποια αληθεια πεσ μου τωρα,ποια ειν'αυτη που εσυ πιστευεισ
τραγουδησε μου λιγο τωρα
ποιοσ στ'αληθεια εισαι?
ποσεσ αληθειεσ υπαρχουν?
η δικια μου και η δικια σου πεθαναν,και μια για τον καθε ανθρωπο..
ποια αληθεια θα σου δειξω
που φυγαν με τα ψεματα του κοσμου?
ποιο ψεμα ειναι εκεινο
που θα γινει η δικια σου αλλη αληθεια?
κι αν ξεχασεισ,και αν φυγεισ που θα παν' τα παραμυθια?
ποια αληθεια να πιστεψω που ολεσ φαινονται αληθινεσ?
τι αληθεια συμβαινει τωρα,που εχω χασει την δικια μου?
ποσεσ αληθειεσ υπαρχουν?
η δικια μου και η δικια σου πεθαναν...
που ειναι οι αλλοι να μασ πουνε τισ δικεσ τουσ?
φυγανε οι αληθειεσ και μεινανε τα ψεματα..
ή μηπωσ τα ψεματα τοσο καιρο ηταν οι δικεσ μασ οι αληθειεσ..?

ποιο ψεμα θα βρω εγω για να πιστεψω..?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου