αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

χειμωνασ!!

θελω να πιασουν τα κρυα
να μην νιωθω τα δαχτυλα μου και η μυτη μου να γινεται κοκκινη σαν του κλοουν
θελω να ερθει το κρυο
να χρειαζεται να φοραω 5 μπλουζεσ και 3 ζακετεσ για να μην νιωθω το κρυο
θελω να ερθει χειμωνασ
να φοραω αστεια κασκολ και περιεργουσ σκουφουσ,μαλλινα γαντια και χοντρεσ καλτσες!
να πινω ζεστη σοκολατα και να νιωθω στο σωμα μου την ζεστη
θελω να τα βλεπω ολα ασπρα απο το χιονι ή απο την πρωινη παχνη
και τα μαλλια μου να γινονται χαλια απο την υγρασια και το κρυο
θελω να ερθει ο χειμωνασ
να κλεινομαι σε ζεστα μικρα γλυκα καφε με μια τεραστια κουπα τσαι γιατι ποναει ο λαιμοσ μου και αρρωστησα
να καθομαι μπροστα στο τζακι και να απλωνω τα χερια μου για να ζεσταθω!
θελω ν ερθει το κρυο
να βγαινω στισ 6 και να ειναι βραδυ,να ξυπναω στισ 7 και να ειναι ολα παγωμενα
να παγωνουν τα χερια μου και να μην νιωθω τιποτα
να παγωνουν τα ποδια μου και να μην μπορω να περπατησω

θελω να μυρισει χειμωνασ..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου