αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

βοηθεια,μαμα..

φοβαμαι,μαμαι,φοβαμαι και κλαιω..
λυπαμαι τοσο πολυ...μα δεν μπορω να κανω τιποτα..
θυμασαι,μαμα?που σου ελεγα οτι ολα θα πανε καλα?
που σε εβλεπα να κλαισ και ερχομουν και σε αγγαλιαζα?
μακαρι να μπορουσα να το πω και τωρα,μαμα,μακαρι να μπορουσα να σε αγγαλιασω και τωρα.
αν ησουν εδω θα εκλαιγεσ και εσυ μαμα,και ισωσ τοτε σε παρηγορουσα ξανα..
κλαιω μαμα,γιατι κλαιω?
γιατι δεν ειμαι δυνατοσ,οπωσ τοτε?
και εσυ που εισαι μαμα??κατι μου ειπανε αλλα δεν καταλαβα..
ημουν αρκετα μικροσ οταν εφυγεσ...ηθελα να σε ακολουθησω αλλα δεν με αφησαν..
δεν με ηθελεσ διπλα σου,μαμα?στο ταξιδι σου?
μου ειπανε δεν θα ξαναγυρισεις,γιατι με αφησεσ μαμα?
και τωρα που ειμαι μονοσ,που φοβαμαι,που εισαι?
εχω καιρο να βγω στην γειτονια,να παιξω μπαλα...
δεν θυμαμαι το χρωμα του ουρανου ουτε το φωσ του ηλιου..
θελω να φαω σοκολατα,μαμα,θελω τοσο πολυ να φαω λιγη σοκολατα!
να βγω εξω,να αναπνευσω καθαρο αερα.μου λειπει τοσο πολυ ο αερασ,μαμα...
ερχεται καθε μερα ενασ κυριοσ και με κοιταει απο πανω μεχρι κατω,
με τρομαζει μαμα!!!
ο πατερασ ειναι τοσο θλιμενοσ..δεν μπορω να τον παρηγορησω...
τωρα φοβαμαι και εγω...
μιλανε σιγα για να μην ακουσω αλλα εγω κανω τον κοιμησμενο και ακουω..
ολο λενε για κατι εγχειρησεισ και συνεχεια αναφερουν μια λεξη που κατι μου θυμιζει..
καρκινο μαμα...τι ειναι αυτο??με τρομαζει αυτη η λεξη αλλα δεν ξερω γιατι..
μου λενε οτι υπαρχει περιπτωση να ερθω να σε βρω,γιατι μαμα?
και εγω χαιρομαι που θα ερθω μαζι σου αλλα ο πατερασ ολο κλαιει..
λεει οτι εγω και εσυ μοιαζουμε,οτι εχουμε κατι κοινο...
μαμα,ποναω....ποναει ολο μου το σωμα αλλα δεν το δειχνω,δεν το λεω..
θελω να δωσω δυναμη στον μπαμπα...
μαμα...ελα εδω,σε παρακαλω...δεν θελω να ερθω να σε βρω χωρισ τον μπαμπα..
μαμα,σαγαπαω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου