αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

περιμενω

 το τιποτα..δεν ξερω ουτε εγω τι περιμενω..κατι...
αλλα ξερω οτι δεν θα ερθει..οτι δεν μπορει να ερθει..και περιμενω..
αφου δεν προκεται να μου δωσεισ αυτο που θελω..δεν μπορεισ να μου το δωσεισ..δεν μπορεισ να μου δωσεις τιποτα...γιατι επιμενω??γιατι περιμενω??
κι ομωσ..ειναι σαν ενα στοιχημα με τον εαυτο μου...να σε κανω να ανοιχτεισ,να με εμπιστευτεισ...
τ ξερω ομωσ...κατα βαθοσ το ξερω...δεν προκειται...
κ εγω περιμενω...περνανε οι μερεσ κ εγω νιωθω ολο και πιο ασχημα...
περνανε οι μηνεσ κ εγω ποναω ολο και πιο πολυ..
μια γιατι,γιατι,γιατι??τι κανω λαθοσ?!
δεν σου ζηταω τιποτα,ποτε δεν το εκανα...απλα σου εδινα..σου εδινα,σου εδινα,σου εδινα..χωρισ να παρω ποτε τιποτα...
μιλαμε μονο για σενα..και εγω σ ακουω..θελω να σε ακουω..θελω να ειμαι διπλα σου..θελω να σε βοηθησω....
και περιμενω το τιποτα...περιμενω και ονειρευομαι ενα μελλον που δεν θα ερθει ποτε..
ποτε δν θα γελασουμε παρεα..δν θ κανουμε πλακεσ και δν θα περασουμε ποτε καλα..
ευτυχισμενη δν θα εισαι...
δν ειναι γραφτο να σε κανω εγω ευτυχισμενη..
γ αυτο σε αφηνω να φυγεισ..να βρεισ την ευτυχια αλλου...
κ αν ποτε κοιταξεισ πισω σου να ξερεισ παντα θα με βρεισ εκει..στο ιδιο σημειο που με αφησεσ..να σε περιμενω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου