αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

τελοσ...


τελειωσε και αυτο...
αλλο ενα κομματι εκλεισε,αλλη μια σελιδα γυρισε με σκοπο να μην ξαναγυρισει...
την παιρνω και την τσαλακωνω,βγαζω πανω της ολο τον θυμο της αποτυχιασ μου,ολο τον θυμο του πληγωμενου εγω μου...
κοιταζω γυρω μου απεγνωσμενα,κατι ψαχνω,και το ψαχνω εδω και τωρα.μα που να ειναι..?ψαχνω παντου,και τελικα τ βρισκω χωμενο στον πατο τησ σχολικησ μου τσαντασ...
παιρνω τον αναπτηρα και βαζω φωτια στο χαρτι,και μαζι με αυτο στην αποτυχια μου,στην χαμενη ευκαιρια και στα ονειρα μου...
τι γινεται..?τι γινεται οταν χανεισ μια ευκαιρια,οταν την πετασ ετσι,απλα. χωρισ να την εχεισ αξιοποιησει...και μολισ σου φευγει η ευκαιρια,εσυ την θεσ πισω...θεσ να προσπαθησεισ ξανα,να βαλεισ ολο σου τν εαυτο,ολο σου το ειναι για να τα καταφερεισ...
καλυτερα να μν κοιταμε το παρελθον,παει,εφυγε,τελειωσε...ουτε το μελλον να κοιταμε,αυτο δν θ ερθει ποτε...
μονο το παρον εχει σημασια...μονο το πωσ θα πραγματοποιησουμε τα ονειρα μασ,το πωσ θα παλεψουμε για αυτα,το τι σημασια και βαρυτητα θα τουσ δωσουμε..
ποναει ομωσ...να ξερεισ οτι τελειωσε...οτι αυτο το κομματι που τοσο ποθεισ να ξαναγυρισει δν προκειται ν ερθει ποτε...τοτε καλυτερα να το καψεισ,να το αφησεισ πισω σου και να προχωρησεισ...σε εναν δρομο που δεν ξερεισ,εναν δρομο που θα χαραξεισ εσυ,απατητο...και θα μεινεισ με την ευχαριστηση οτι τουλαχιστον προσπαθησεσ,οτι δεν εγινεσ ενα με την μαζα που θελει τα κεφαλια μασ σκυφτα..καλο δρομο ξενε...και να χαιρεσαι που ηρθε το τελοσ...γιατι με καθε τελοσ ερχεται και μια καινουργια αρχη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου