αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

γιατι...?

αναρωτιεμαι γιατι..τι εκανα λαθοσ..τι πηγε στραβα..
εγω εφταιξα..???εγω προσπαθησα...εγω ηθελα ν τ παμε καλα..να ειναι ολα καλα...
εσυ ομωσ..??εσυ δν προσπαθησεσ...δν ηθελεσ ν βρεισ λυσεισ..ή απλα δν μπορεσεσ..
νομιζα δν μ ενοιαζε το τελοσ..νομιζα ηθελα ν ερθει το τελοσ..
αλλα τωρα που κοντευτει..τωρα που νιωθω την ανασα του στο σβερκο μου..που ακουω τα βαρυα του βηματα στον διαδρομο..οχι..τωρα το νιωθω αβασταχτο..τωρα δν θελω ν ερθει ποτε...
μαρεσει ετσι οπωσ ημασταν καποτε..μαρεσει η ζεστασια του σωματοσ σου...τα γλυκα φιλια σου...
θα μου λειψει η φωνη σου, η μουσικη σου,η μαλακιεσ που λεγαμε...τα αστεια μασ και τα γελια που καναμε παρεα...
και αναρωτιεμαι γιατι..
φου ουτε εγω ουτε εσυ θελαμε ν ερθει το τελοσ..γιατι το φωναξαμε..?γιατι το καναμε ν πλησιασει..?
δν μ ερωτευτηκεσ..ουτε εγω εσενα...αλλα περνουσαμε καλα μαζι...ηταν ομορφεσ οι στιγμεσ που μοιραστηκαμε...γιατι δν μπορουμε να το κανουμε ν κρατησει..?τι κανουμε λαθοσ..?
θελω ν ειμαι μαζι σου...εσυ θεσ ν εισαι μαζι μ..?
ειμαστε τοσο διαφορετικοι..κανενα κοινο σημειο..κανενα κοινο ενδιαφερον..
κ ομωσ...μν τ αφησουμε αυτο ν μασ εμποδισει στ ν ειμαστε ευτυχισμενοι...μν τ αφησουμε ν μπει εμποδιο στην σχεση μασ...
προσπαθησα πολυ..και θα προσπαθω μεχρι το τελοσ να ερθει..σε παρακαλω..μν αφησεισ αυτην τν προσπαθεια ν ειναι μονοπλευρη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου