αν φαντασια και ψεμα ειναι ενα και το αυτο,
τοτε οι συγγραφεις ειναι μανιωδεις ψευτες

στα 24 γραμματα του αλφαβητου, κρυβονται πολυ περισσοτερα απ' οτι στο μυαλο οποιουδηποτε ανθρωπου

γι' αυτο μαρεσει να διαβαζω...γιατι διαβαζοντας γινομαι κι εγω ποιητης

δε φτάνει να θέλεις να αγαπήσεις
πρέπει και να μπορείς

ο θεος πεθανε
και τον σκοτωσαμε εμεις
οι ιδιοι


Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γέλιο από τον πόνο, την κωμωδία από την τραγωδία, το χιούμορ από το τραύμα (Erma Bombeck)

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

αξιες...

δεν σου αξιζει...δεν σου αξιζω...ισωσ να σου αξιζει κατι καλυτερο..
μα,ποιοσ οριζει τι μασ αξιζει??ποιοσ οριζει την αξια μασ? υπαρχει καποιο κριτηριο για το τι αξιζουμε και το τι οχι?
κ αν εγω δεν θελω αυτο π μ αξιζει?τι με νοιαζει αν μου αξιζει η καλυτερη γκομενα του κοσμου, ενασ μεγαλυτεροσ βαθμοσ στ σχολειο, καλυτεροι φιλοι..
αν εγω δεν θελω αυτα τ καλυτερα τοτε που ειν τ προβλημα? δεν μ νοιαζει τι νομιζετε εσεισ οτι μ αξιζει..κ εσεισ λαθοσ κανετε..εμεισ,μονοι μασ δινουμε αξια στον εαυτο μασ..εμεισ μονοι μασ αποφασιζουμε τι αξιζουμε,τι αξιζει ν ειν διπλα μασ...
σταματα..σκασε..."δεν σ αξιζει"
χεστηκα...εγω τ θελω..και θ τ διεκδικησω...κ ασ μ πληγωσει..κ ασ μ καταστρεψει..κ ασ ειναι χειροτερο απο αυτο π μ αξιζει...εγω τ θελω..κ θ τ αποκτησω...αληθεια γιατι αυτη η μανια με τισ αξιεσ?γτ ν μν αφησουμε τν καθε ανθρωπο να παρει οχι αυτο που του αξιζει αλλα αυτο που θελει ο ιδιοσ..αυτο π ορισε ο ιδιοσ οτι του αξιζει...
μπορει εκεινη η γκομενα ν μν μ αξιζει αλλα εγω αυτην γουσταρω...αυτην θελω...εσενα τι σε νοιαζει??
γιατι δεν κοιταει ο καθενασ τον εαυτο του? "νοιαζομαι γ σενα" σκατα...δν νοιαζεσαι..απλα σαρεσει να το παιζεισ εξυπνοσ και να γυρνασ να μου λεσ "στα 'λεγα εγω"...χαχα..κ επειδη μ τ λεγεσ,τι??ποιοσ σου ειπε οτι εγω σ ακουγα?εγω τν καρδια μ ακουω..κ οταν την ακουσ τοτε ολα πανε καλα..
τοτε ολα θ ερθουν οπωσ θεσ...μου τα λεγεσ εσυ..τι μου ελεγεσ δλδ?οτι αυτη η κοπελα ειναι πουτανα κ θ μ πληγωσει??οτι μ αξιζει κατι καλυτερο?
ε,και?παντα υπαρχει η πιθανοτητα να σε πληγωσει ο οποιοσδηποτε,για τον οποιοδηποτε λογο..!δεν μπορεισ ποτε να εισαι σιγουροσ,δν μπορεισ
ποτε να ξερεισ τι θα γινει,τι θα φερει η ζωη..δεν εχει σημασια τι αξιζουμε αλλα τι θελουμε...τι αγαπαμε...
σταματηστε αυτον τον διαχωρισμο..αυτην τν διαστρωματωση που επικραττει..ολοι ειμαστε ιδιοι..ολοι αξιζουμε το ιδιο..κ στ κατω κατω ολοι το ιδιο
θ παρουμε τελικα...2 μετρα γησ..γιατι να μην καταληξουμε εκει εχοντασ ζησει κ εχοντασ αποκτησει ολα οσα ΘΕΛΑΜΕ κ οχι ολα οσα οι αλλοι οριζαν
οτι πρεπει να αποκτησουμε???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου